Translator

mandag 23. juli 2012

Velkommen til deg!

Tjohei! da var vi i gang igjen!
Velkommen til min per dags dato relativt tomme og kjedelige blogg, som i fremtiden skal fylles med både det ene og det andre :) Jeg tar selvfølgelig gjerne forslag og tips på hva jeg burde blogge om allerede, så fyr løs hvis du har noe på hjertet som jeg burde legge ut om!

Jeg er klar over at designet er en smule kjedelig,
men jeg kommer til å justere det sånn innimellom når det passer og legge til/ta vekk ting jeg plutselig innser at jeg ikke liker. Gi også gjerne tilbakemeldinger om hva dere syns eller ting som burde være annerledes :)

Som nevnt over så er det ganske dødt her nå, så i mellomtiden vil jeg oppfordre dere til å ta en kikk på de eksterne sidene (menyen under headeren). Det er ikke akkurat overveldende spennende der heller, men du finner i alle fall litt lesestoff. Merk: Disse sidene er også under oppdatering.

Trykk her for å lese litt om meg og hensikten med denne bloggen, og trykk her for å lese deg opp på hvordan du strategisk og smertefritt skal unngå at jeg jakter deg ned som en sulten sabeltanntiger hvis du bestemmer deg for å "låne" materiell fra denne bloggen og "glemme" å si ifra først.



1 kommentar:

  1. Takk:) Jeg er også i gang igjen og har et kjedelig design. Men innholdet er jo viktigst!

    SvarSlett